Servicedesk

Bij de servicedesk van PSS kunt u terecht voor uw vragen en storingen op het gebied van ICT. Door dit uit te besteden aan PSS hoeft u hier zelf geen tijd aan te besteden of iemand voor aan te nemen. Onze servicedesk heeft een kantoor in Almelo en in Stadskanaal. Daar vandaan verhelpen wij storingen, beantwoorden vragen en verwerken we nieuwe aanvragen.

Met behulp van Teamviewer kunnen wij via een beveiligde verbinding ook op afstand support leveren en eventuele storingen verhelpen op uw systemen. Onze medewerkers zijn gedreven, denken met u mee en zijn pas tevreden als u dat bent!

Indien nodig komen wij op locatie om daar support te verlenen. Voor support op locatie kan een speciaal servicelevel worden afgenomen om garantie te hebben dat in geval van een incident of systeemuitval een specialist van PSS binnen een afgesproken tijdsvak bij u aanwezig is.

Gebruik maken van onze Servicedesk kan al vanaf € 25,00 per maand. In abonnementsvorm van een aantal uur per maand of zonder verplichtingen op basis van nacalculatie. Wilt u graag dat uw medewerkers contact kunnen opnemen met onze servicedesk? Neem dan contact op om te bespreken hoe wij u kunnen helpen met onze dienstverlening.
Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie te verbeteren, het gebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.